Beoordelingen van Restaurant Bonsai Wormerveer

Recente recensies

4.0
Lia Blankendaal
20 juli 2024
Anita
20 juli 2024

Heerlijke sushi en keurig op tijd geleverd

Rein Snoeijer
20 juli 2024

De babi pangang was wat te hard gebakken. Het overige was prima voor elkaar.

Marian
15 juli 2024

Prima versgemaakte sushi en Temaki en snel bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lieke
14 juli 2024

Het was weer heerlijk !

Jan
13 juli 2024
Patrick
12 juli 2024

Snel en goed op temperatuur aangekomen. Goed op smaak en keurig verpakt. Geen lekkende sausbekers. Ga hier zeker nog een keer bestellen.

S.Buijs
12 juli 2024

Gemalen tonijn hoort niet in sushi. Mayonaise en hete rode saus erop is niet nodig. De zalm was wel lekker.

Ingrid Weiler
11 juli 2024

Pangsit goreng en loempia garnaal waren beetje taai

Pieter
10 juli 2024

Heerlijk ajam pangang genomen. , aanrader. En de tomatensoep is ook top

Niala Maharaj
9 juli 2024

De noedels waren echt te pittig. En de rijst schotel smaakte een beetje oud.

S. Bakker-Heesen
8 juli 2024

Op de site staat bij het 1 persoons babi pangang menu dat er mini loempia's bij zitten maar helaas ook deze keer niet gekregen. Helaas was bellen onmogelijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

pien van dalsem
8 juli 2024

ik had om 17:30 besteld voor 19:00, dit kwam vervolgens om 20:15 aan. Ik probeerde te bellen, maar ze waren continu ‘in gesprek’. Toen ik heen wilde rijden kwam de bezorger net aan. Daarnaast kreeg ik het eten geleverd met een doorweekte zak want de sojasaus was overal overheen gelekt. Toen als klapper op de vuurpijl zat er nog een schil om mijn garnaal (ook nog gefrituurd met schil). ik ben alles behalve tevreden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roan
8 juli 2024

Nog nooit mee gemaakt 2 uur op me eten zitten wachten kan geen belletje van af om te zeggen sorry het is druk. Krijg je je eten is de helft al koud.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yolanda
7 juli 2024

Het eten was weer geweldig en de bezorging helemaal top

S.Koopen
6 juli 2024

Zat een haar in de gebakken banaan en de avocado was snot. Weinig smaak aan het eten.

Fam van Bergen
4 juli 2024
Simon
3 juli 2024

Gewoon slecht, totaal geen smaak. Dunne ketjapsaus, kortom laatste keer geweest.

Wentzel
1 juli 2024
Alex
1 juli 2024

Eten was nog goed warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marjopost@me.com
30 juni 2024
Ch.Smit
30 juni 2024

Had wat meer touge erin verwacht

Rein
30 juni 2024

Bezorging liet lang op zich wachten waardoor het eten behoorlijk was afgekoeld. Verder was het OK

Jolanda Boon
29 juni 2024

Ik had om extra gember gevraagd en dat ook gekregen, top!!

Ted Groentjes
28 juni 2024

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bezorger.

Anoniem
27 juni 2024
Mark Hageman
27 juni 2024

Slechte ervaring vandaag om 1600 uur eten besteld met de vraag het om 1740 uur te leveren ,1843 uur was de bezorger er. Gebeld met Bonsai Wormerveer slecht Nederlandse spreker dame aan de lijn ,jaja is onderweg maar dit is geen acceptabel toch meer dan uur te laat . DIT IS ZEKER NIETVOOR HERHALING VATBAAR ,MENSEN NIET BESTELLEN . BEZORGING IS RUK ,TELEFONISCH SLECHT BEREIKBAAR EN SERVICE IS NUL

Ingrid Weiler
24 juni 2024
Femke
24 juni 2024

Echt lekkere sushi! En snel bezorgd

Sharina
24 juni 2024

Ben te vreden met u collega en netjes bezorgen optijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A Wit de Greeuw
23 juni 2024
Britta Zaal-Jongewaard
23 juni 2024

Dit keer viel het tegen. We zijn beter van jullie gewend. En helaas ook wat vergeten te leveren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Charda Paardekooper
23 juni 2024
Daantje
22 juni 2024

Lekker eten zoals altijd, vriendelijke bezorger.

Linda
22 juni 2024

Sorry vond het eten niet lekker. Eten was smakeloos. Alles smaakte hetzelfde. Hebben bijna alles in de prullenbak gegooid. Voor ons niet meer.

Liesbeth
21 juni 2024

Goed eten, smaakt heerlijk! Goed verpakt. Netjes bezorgd. Vrijwel op gewenste bezorgtijd. Van tevoren krijg je berichtje dat de bezorger onderweg is. Aanrader voor als je van “ouderwets” (in de positieve zin van het woord) Chinees eten houdt, smullen!!

Elly.van de Stadt
16 juni 2024

Het eten was weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Danielle
16 juni 2024

Heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob Kling
15 juni 2024

Maandmenu al 2 jaar hetzelfde. dus is voordeelmenu? Kwaliteit van het eten gaat wel achteruit.. Dit keer weer erg droge saté maar ook de babi pangang was gort droog.. voor het eerst niet opgegeten.

Saskia
13 juni 2024
Clim Kuijzer
11 juni 2024
Familie Budike
10 juni 2024

Wij hebben heerlijk gegeten, verse producten, goed op smaak en snel bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wendy
9 juni 2024
Pieter
9 juni 2024

Heerlijk gegeten en per perfect en op tijd bezorgd. Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Denise
9 juni 2024

De meeste sushi was erg lekker! Jammer dat er geen stokjes, saus etc bij geleverd werd.. dat maakt het toch iets minder.

Marrianne
8 juni 2024

Helaas de kroepoek vergeten.

Anoniem
7 juni 2024

Altijd goed!

Henk Idema
7 juni 2024

Prima eten na top bezorging!

Joost van Dijk
3 juni 2024

Het eten was niet meer warm en daarnaast smakeloos. Rijst korrelig. Bezorging duurde 40 minuten waardoor de totale wachttijd meer dan een uur duurde.

Elly
2 juni 2024

Prima bezorging op tijd en heerlijk eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ted Groentjes
2 juni 2024

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dennis pool
2 juni 2024

De shusi was slecht het viel uit elkaar en er zat veel spicy tussen niet echt top kwaliteit.

Tony de Jong
1 juni 2024

We zijn altijd tevreden. Lekkere vers smakende sushi. Deze keer overal een hele pittige smaak over. Die beviel niet! We kregen de tip volgende keer aan te geven in een opmerking niet pittig. Maar dat zou de standaard moeten zijn. Pittige maki's hoort niet!. Gr. Tony

Wehnes
1 juni 2024

Snel bezorgd, was nog lekker warm ,vriendelijke bezorger. Lekker gegeten

Peter graas
1 juni 2024

Lekker eten. Makelijk besteld. De bezorging is goed. Je word goed op de hoogte gehouden over de bezorging.

Devlin
31 mei 2024

De bezorger kwam met en doordrenkte papieren zak aan waar de kerrie saus doorheen druppelde en de bami waar ik extra garnalen in had besteld zaten geen garnalen in maar 1 belletje en de aardige dame kwam met excuus en binnen 20 min kwam er nieuwe bami en garnalen kerrie, echt top opgelost.

Peter
31 mei 2024
Eelco Kooistra
27 mei 2024
HM
27 mei 2024

Geen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A Wit de Greeuw
26 mei 2024
Anoniem
26 mei 2024
peter
26 mei 2024
Jonny
25 mei 2024

Heerlijk eten en een onwijs snelle levering. Top

Kevin Dekker
24 mei 2024

Weer ruim een half uur later als afgesproken. Je krijgt een bericht met we zijn onderweg en dan is het nog ruim een half uur later. Sushi is niet meer vers. Frituur is koud. Tempura meerdere keren met staartje in de sushi zelf. Weinig smaak aan het eten. Wat gaat het met grote stappen achteruit. Laatste keer voor ons

Christine
24 mei 2024

Het maandmenu was goed behalve de date kan wel wat malser. Hoe zachter hoe beter de smaak zal zijn

Marjo van Eeren
23 mei 2024
MARTIN VERGAIJ
21 mei 2024

Prima eten en precies op tijd.

Anja Nielen
20 mei 2024

heerlijk eten, op tijd bezorgt, en nog heet! prima

anja vlottes
20 mei 2024

we hadden er bami bij besteld en vond ik wel een klein bakje en verder het kadootje was.lekker en smaakte goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kar
20 mei 2024

Sojasaus was op de bon, denk ik. 1 flesje bij een schaal van 45 euro vind ik treurig. Kwalijk Bonsai.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandy
20 mei 2024

Niet lang hoeven wachten en heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angelique
19 mei 2024
Suzan
18 mei 2024

Ik bestel vrij vaak bij Bonsai, vandaag o.a. kippen- en tomatensoep. Die soepen sloegen echt helemaal nergens op. Voor 5 euro per bakje, gekleurd water met wat sliertjes omelet. Zonde geld.

Yolanda
18 mei 2024

Het was heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar

Irene
17 mei 2024

Deze keer was het eten niet lekker, de bami was droog, de kroepoek oud, gebakken banaan erg vet.. erg jammer!!!!

Marjolein
17 mei 2024

De sushi kwam zonder stokjes, wasabi, soja en gember. Na een telefoontje werd het na gebracht maar dat duurde wel heel erg lang.

Marinus
17 mei 2024

Gewoon top

Bebbee71
13 mei 2024

Alleen jammer dat ik nasi kreeg ipv de bami die ik besteld heb en ik bami ook gewoon lekkerder vindt!

Kerssens
13 mei 2024

De website is een beetje rommelig. We zagen ook niet dat je de saus bij het wokvlees aan moest vinken. Nu hadden we kerrie en daar houden we niet zo van. Verder smaakte het heerlijk!

Ria Boon
13 mei 2024

Voor de tweede keer besteld. Voor de tweede keer bestelling niet goed. Tijdens het bellen hierover werd er als eerste gevraagd waarom we zolaat belde! We hadden al 2x gebeld, maar toen werd er niet opgenomen. Dus tja, qua klantvriendelijkheid laat het te wensen over! Al met al heerlijk gegeten en de afspraak is, dat wij de niet geleverde etenswaren bij de volgende bestelling geleverd krijgen. We gaan het zien.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anneke De boer
13 mei 2024

Bezorging was 20 min te laat.Kipsate was taai

A wit de Greeuw
12 mei 2024
Annemieke Haan
10 mei 2024
R.I. Wemmers
9 mei 2024

Eén product van de bestelling was niet mee geleverd. Probeer je te bellen nemen ze niet meer op. Dat is toch echt wel een minpunt.

Ja ten Brink
9 mei 2024

Het heeft heerlijk gesmaakt. Goede koki's in de keuken, bezorging goed.

Smit
6 mei 2024

Als ik zonder groente vraag dan wil ik dat en niet met.

Rein
5 mei 2024

goede kwaliteit , zeer smakelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chermaine
5 mei 2024

Altijd heel goed en lekker alleen waren ze de kroepoek vergeten :( toch €3… Helaas niet telefonisch te bereiken.

Lisette
3 mei 2024

Me kippensoep zat der niet bij , na een telefoontje werd het netjes na bezorgd echt top!!!

Jessica Everaers
3 mei 2024
Anoniem
3 mei 2024
Niels
1 mei 2024

Lekker gegeten en snel

F. Jonker
29 april 2024

Op tijd bezorgd, het eten was super lekker

A Wessels
28 april 2024

Het was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Renée
28 april 2024
H. de Vrieze
26 april 2024

Lekker, snel en niet duur.

Peter Kossen
21 april 2024

heerlijke gerechten en bezorging precies op afgesproken tijd

Ingrid Weiler
19 april 2024

Smaakte wel maar erg vet

Anoniem
19 april 2024
Anonieme klant
19 april 2024

Wij bestellen altijd graag bij Bonsai, kwaliteit altijd goed. Goed lekker eten en op de website staat ook de toevoegingen ivm allergie aangeduid!