Avaliações de Restaurant Bonsai Wormerveer

Avaliações recentes

4.0
peter
9 junho 2026
Double OZ
8 junho 2026

Was wel okay

Dennis heersping
7 junho 2026

De bezorging was zeer snel en het eten was heerlijk.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Simon
7 junho 2026

Bestel hier al jaren tot tevredenheid. Alleen jammer dat de kipsate veranderd is, ik bestelde altijd de kipsate. Nu voortaan babi pangang, maar deze is ook goed.

Margreet
4 junho 2026

Toppie!👍

Vera
1 junho 2026
Natasja
31 maio 2026

Helaas was onze loempia speciaal ,maar karig gevuld. De ene helft slappe groente met kip,de andere helft 3 stukjes kip. Geen groente

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Anton poort
30 maio 2026

Kwaliteit van beide was goed uit stekend

Willie
30 maio 2026

Heerlijk gegeten, wel wat weinig garnalen in de garnalencocktail, 5 stuks.

Jan Oortwijn
29 maio 2026

Online besteld, klaar op de afgesproken tijd en keurig verpakt. En het smaakte ook nog eens heerlijk, een aanrader

Thom
25 maio 2026

Sushi was prima. Alleen de verpakking was op zijn kant gehouden tijdens de bezorging, waardoor het er niet echt goed meer uitzag.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Sandra Grethe
24 maio 2026

Het eten was behoorlijk afgekoeld en de sushi was redelijk warm; Wij hadden extra sate besteld en helaas zat er nauwelijks, zeg maar rustig geen saus, in het bakje. Nadat ik daarover had gebeld bleef men volhouden dat er wel saus op zat omdat ze dat altijd deden.... Voorlopig maar weer elders bestellen, jammer was tot op heden toch wel tevreden met ze

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Corina
24 maio 2026

Top wij wonen in uitgeest en het eten komt altijd op tijd en super warm 👍🏻👍🏻

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

R.I. Wemmers
22 maio 2026
Onbekend
22 maio 2026

Echt een aanrader. Het is super lekker ben blij met jullie😁😁

Jeanette Groen
19 maio 2026

Normaal gesproken dik tevreden als vaste klant. Alleen jammer dat onze bestelling vandaag driekwartier later bezorgd werd dan de ingeplande afspraak. Mvg,

Marion Schavemaker
18 maio 2026

Jammer dat de kortingcodes niet is toegepast ondanks mijn opmerking onder dd bestelling

Charda
18 maio 2026
Jacques
17 maio 2026

Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs En netjes op tijd bezorgd

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Ria
16 maio 2026

Mihoen met ossenhaas en pangsit was heerlijk kwam snel en heet aan.

Steven van Trigt
15 maio 2026

Top en lekker

Crystal
15 maio 2026

Snelle service en lekker gegeten. Zou niet weten wat hier beter aan kan. Top!

Ria
14 maio 2026

Was heerlijk snelle levering

Mar
14 maio 2026

Altijd erg tevreden, deze keer het eten minder op temperatuur,de paar garnalen hadden genoeg ruimte om te zwemmen in de saus😉de bezorging was zoals altijd super.

Rein
14 maio 2026

Het duurde erg lang voordat het menu afgeleverd werd. Het eten was sterk afgekoeld

Major
13 maio 2026
Margreet Kohl
11 maio 2026

Was heerlijk Alleen de warme hapjes waren lauw

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Pieter Krap
11 maio 2026

lekker gegeten

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Teuntje
10 maio 2026

Het viel me vandaag tegen. Sushi besteld en veel vielen vaak uitelkaar. Jammer!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

peter
7 maio 2026
Sprenkeling
3 maio 2026

Was heerlijk en fijn dat jullie, ondanks dat we wat verder af wonen, evengoed komen bezorgen!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Carola
3 maio 2026
Sut
28 abril 2026
Eugenb
28 abril 2026
Piet Veer
27 abril 2026

Babi pangang prima. De loempia was een grote teleurstelling. Een mooi jasje gevuld met niets

Fém het Kaar
27 abril 2026

De bezorging was op de tijd die ik had aangegeven. En het eten was lekker. We gaan dit meer doen.

Adela
26 abril 2026

Gewoon weer heerlijk gegeten van t een persoons menu. 😊

Mar
26 abril 2026

Goed eten en fijne service💥💫

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Annemarie
24 abril 2026

Snelle bezorging en heerlijk gegeten

J.
16 abril 2026
Carola
15 abril 2026
Yvonne de Vrieze
13 abril 2026

We hadden Ossenhaas wok besteld. Alleen was het meer groente (Bamboescheuten, paprika en uien)als Ossenhaas. Voor het geld zat er amper Ossenhaas in.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

J.Brusche
13 abril 2026

Het was niet zoals we gewend zijn.Bami zag er vooral erg vreemd uit. Niet goed.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Cor Moritz
12 abril 2026

Het eten was heerlijk en keurig op tijd bezorgd

Mar
12 abril 2026
Charda Paardekooper
7 abril 2026

Ik had 1 Chinese loempia besteld, kreeg enkele kleine loempia's.

K.A. Booij
6 abril 2026

Het was weer geweldig lekker, beste mensen!!!! Dank jullie wel!

Simon
5 abril 2026

Prima adres voor mijn bestellingen, bestel hier al jaren. Alleen jammer dat de kipsate van recept veranderd is. Ik bestelde altijd de nassi of bami met kipsate maar sinds het recept veranderd is neem ik de babi pangang als alternatief, deze is ook lekker.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Carry
5 abril 2026

Fantastisch eten . Lekker vers

Sanne
3 abril 2026

Supersnelle bezorging! Vriendelijke bezorger en de sushi was wéér ontzettend lekker.

John
2 abril 2026
C de Leeuw
31 março 2026

Helemaal goed

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

olga bruggenwirth
29 março 2026

snel gebracht, goed warm, en heerlijke smaak, was voor mij 2e keer, komt zeker nog een 3e keer

Stef
25 março 2026

Lekkere sushi en goede service

Kerssens
23 março 2026
Charda
23 março 2026

Alles keurig bezorgd, eten was op goede temperatuur.

Pieter
23 março 2026

Heerlijke kip ketjapgegeten, kip was goed mals.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Niels
21 março 2026

Snelle bezorging en eten was goed zoals je mag verwachten.

Margreet
15 março 2026

Goede ervaring in alle opzichten,tot de volgende keer

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

fam. Ammerlaan
15 março 2026

Goedemiddag, Het moet ons van het hart dat we deze keer niet zo tevreden zijn als anders. We kregen de indruk dat we gisteravond oude babi pangang gekregen hadden met stukjes bot er in. Helaas...

Onno
15 março 2026

Heerlijk en smaakvol eten

Andrew S.
12 março 2026
Remie
12 março 2026

Heerlijke sushi, lekkere gevarieerde smaken. En snelle bezorging

debby
11 março 2026

De Poke bowls zijn zo lekker vers en goed van smaak en de bezorging is echt snel en de bezorgers vriendelijk

Arjan
10 março 2026

Snel geleverd zeker tevreden verbeterpunt er mag wat ons betreft iets meer groenten in de nasi en bami

John
10 março 2026
Mascha
8 março 2026

Weer prima en lekker snel.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Cees Ardonne
3 março 2026

Ging Prima 👍😊

Ren
2 março 2026

Zoals gewoonlijk 👍

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Rein
1 março 2026
Monique Visser
1 março 2026

Lekker snel bezorgd en zoals altijd weer erg goed gegeten. Too

Barry
25 fevereiro 2026

Wij bestelden hier regelmatig Sushi en wat Gyoza’s en Loempia’s.. Dit was altijd erg goed. Dit keer was het niet lekker; Wij wonen er vlakbij en de bestelling was op tijd, maar de Gyoza’s en loempia’s waren taai en koud. De vis in de Sushi was ook niet lekker, harde stukjes aan de zalm en de tonijn leek niet vers. Jammer!

John
23 fevereiro 2026
Sanne
21 fevereiro 2026

Het was wéér heerlijk!

Nancy Boelkens-Leek
18 fevereiro 2026

Het duurde wel erg lang voor de bestelling bezorgd werd: 1 uur en 30 minuten. De bezorger had wel gezegd: "Sorry, het is erg druk." Beter was geweest: een belletje of een mailtje dat het wat langer duurt dan normaal en misschien iets meer dan wat kroepoek als te gemoetkoming.

Ren
18 fevereiro 2026

Bestel vaker ,nooit geen klachten, lekker eten

Max
18 fevereiro 2026

Snelle bezorging en erg lekker eten!

erwin stalenhoef
16 fevereiro 2026

Was heel lekker en nog goed heet. Heel smaakvo!

R H
14 fevereiro 2026

Om 18:15 uur eten besteld. Rond 19:15 gebeld om te horen waar het eten blijft. Geen gehoor, ook niet na meerdere pogingen. Uiteindelijk maar in de auto gestapt en naar het restaurant gereden. Het was 'druk' volgens de medewerker en hij stond er alleen voor. De zaak zat maar half vol en er liep een dame ook rond om eten en drinken te serveren. Daarnaast was er ook iemand in de keuken aan het werk, omdat er continu voedsel door het luikje kwam. De telefoon bleef maar rammelen, maar niemand nam de tijd om op te nemen. Druk en alleen klopten dus niet. Mijn vermoeden is dat de bestelling op de telefoon van de medewerker was blijven staan en niet doorgegeven was aan de keuken. Dat gebeurde toen ik binnenkwam. De vrouw die hielp serveren spreekt naar mijn idee geen Nederlands, waardoor ze de telefoon niet opnam. Slecht verhaal, slechte excuses. Normaal bestellen we doordeweeks en dat is eigenlijk nog nooit mis gegaan (1 x laat bezorgd). Nadat ik had aangegeven dat ik mijn bestell

Mar
12 fevereiro 2026

De service is top! Het eten prima! Tot de volgende keer😉

Andrew S.
9 fevereiro 2026
Pierre007
6 fevereiro 2026

zoals gewoonlijk, op tijd, de juiste tempratuur en prima van smaak. Top

Anoniem
3 fevereiro 2026

Altijd goed!

Gert
2 fevereiro 2026

Misschien is sushi niet helemaal jullie ding.

Simone
2 fevereiro 2026

Smiddags sushi bestelling gedaan en in de avond op gewenste tijdstip bezorgt. Heerlijk gegeten.. tot een volgende keer..

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Anneke
1 fevereiro 2026

Het was bijna een half uur te laat, maar kreeg wel meteen excuses. Het eten was heerlijk op de koe Loe Kai na. Die was erg droog.

Nico
1 fevereiro 2026

Heerlijk eten, maar bezorging kan beter. Bestelling kwam ruim half uur na afgesproken tijd

Anoniem
31 janeiro 2026

Belachelijk weinig sojasaus geleverd voor de bestelling die gedaan is

Pieter Krap
28 janeiro 2026
Manon
27 janeiro 2026

Helaas een keer een beetje tegengevallen. De sushi smaakte goed maar de Ebi Tempura was lauw en echt niet lekker. Smaakte heel meelerig en was niet crunchy. Ik ben anders gewend. Gr. Manon

Pieter
26 janeiro 2026

Heerlijk gegeten, vriendelijk bezorging. Tomaten soep is top. Aanrader

Rein
26 janeiro 2026

Beetje teveel afgekoeld

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Knaap
25 janeiro 2026

Altijd goed en optijd geleverd

Tromp
17 janeiro 2026

Op tijd! Was lekker en warm!

Arlette van der Woude
17 janeiro 2026
Fam Rovekamp
15 janeiro 2026

Voorheen altijd goede ervaringen, laatste 2 keer niet. Vandaag 2 grote loempia's met zeer weinig vulling en erg vet. Een Poke bowl California waar de avocado ontbrak en de viseitjes zeer beperkt aanwezig waren.. Verder kipsaté die naar ons idee niet helemaal gaar was. Kortom.dit keer niet echt een succesvolle ervaring..na melding dat de bestelling onderweg was, duurde het nog 20 minuten. We wonen op minder dan 5 minuten afstand.

Ted Groentjes
15 janeiro 2026

Is altijd heerlijk eten bij Bonsai.

Mar
15 janeiro 2026

Top service, top eten👏

Dominique
13 janeiro 2026
koos
12 janeiro 2026

zo als altijd lekker.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.